·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2017 08:51 Ve hayatımdaki insanlara minnettarım. Zamanımı harcamayanlardan, başkasınınkini de harcamayanlardan. Çünkü yarın yanında birinin olup olmayacağından emin olamazsın. İyisi mi üstüne git. Önemsediğin ne ve kim olursa olsun...