2/10
·48 syf.··
2023 51. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2023 16:42
Normalde hiçbir kitaba kötü demem ama gerçekten kötü bir kitaptı. o kadar uzun betimlemeler yapmış ki. Nazi almanyasının en kötü özelliği edebiyatının bu yönünde sanırım. hiçbir zaman zweig'in yazım tarzını beğenmeyeceğim. bir ölüm neden o kadar betimlemelerle anlatılır bilmiyorum. dolaylı yoldan sinyal vermeye çalıştığı bariz ama okuyucu artık bunu sevmiyor. ve yine sanırım ki insanlar zweig'in kitaplarını ince diye okuyorlar ki ne yazık! üzgünüm zweig seni bir daha okumama kararı aldım.
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.