Puan vermedi·528 syf.····Okunma: 24 Aralık 2023 09:23 İlk kitabı okuduktan sonra bir süre başlamaya kıyamadığım bir kitaptı, çok masum çok romantik ve çok eğlendiriciydi. Hiç bir karaktere kendimi bu kadar yakın hissetmemiştim. Ah, Ari… Ne çok söz sığdırdı içine ama kimseye bir şey söyleyemedi… Her bir sayfasında ayrı bir gözyaşı döktüm. Kitapta AIDS’e ve ırkçılığa karşı bir çok yorumda vardı, hepsine de katıldım. Yazar gerçekten hakkını vererek yazmış. Hikayeyi hissettim çok fazla hissettim. Ve çok güzeldi. Bazı hikayeler vardır içinizde hem kelebekler uçurtur hem de fırtınalar kopartı işte o hikaye benim için Ari’nin ve Dante’nin hikayesi…