1/10
·393 syf.··
2023 47. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2023 00:15
Hayatımda bu kadar kötü bir kitap okumamıştım onu da başardım sonunda. Yani bir insan nasıl böyle kötü ve iğrenç bir kitap yazabilir aklım almıyor. Hadi yazıldı peki kitabın basılıp okuyucuya sunulması. Kitap kapağı bana güzel gelip okumaya başladım ama keşke okumasaydım . Ki okumuş da sayılmam çünkü atlaya atlaya bitti. Kitapta aşırı cinsel içerik vardı. Ve SAYFALARCA anlatılmış. Abartmıyorum ama bir sahne nasıl 60- 70 sayfa anlatılabilir. Anlatım şekli de o kadar rahatsız edici ve kötüydü ki bu ne dedim. Bir de kadın karakterin 18 yaşında olup bu kadar kötü karakterde yazılması. Erkek karakter ayrı bir iğrenç yani kesinlikle okunmaması gereken bir kitap. KESİNLİKLE OKUMAYIN.
Ateş HattıPinkpinkYazar · Parola Yayınları · 2024116 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.