Junji Ito tadında öyküler… garip hissettiğiniz bir zaman için okuyabileceğiniz garip bir kitap. Çok keyifli ve sürükleyiciydi öykülerin sonunda hep bir hafiften yarım kalmışlık hissettirse de elimden bırakamadım böyle kurgulara hasret kalmışım, tavsiye ederim.