·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2023 00:52 İlk elime alıp da okuduğum zaman, çok kısa bir sürede bitireceğim demiştim.
İsmet Özel'in 'Allah insanı iddiasından vurur' kaidesince epeydir okuyamadım.
Bugün tekrar bir kaç sayfa okuyayım bari derken; geç saatte anca bitirince bırakabildim. Ve daha önce neden okumamışım dediğim eserlerden birisi oldu..
Esasen şunu da belirtebilirim, lisede iken okuduğum halde, o zamanlar yalnızca okumak için okumuş olmamdan ötürü olsa gerek, asla bu okumamla kıyaslanmayacak bir okuma yapmışım..
Hani her şeyin bir vakti, bir zamanı vardır denir ya, hakikaten de öyle bunun da vakti varmış
Ki şimdiyi bekliyormuş..
Kelamın kifayetsiz kaldığı bir eserdi...
En son hangi kitabı okurken bu denli ağlamıştım hatırlamıyorum...