Puan vermedi·80 syf.··
2023 79. kitabı
Bu kadar güzel betimlemeleri bir şiire dokundurmak ne kadar da hoş... Şiirlerin içinde insan kendini bulur ya bazen. Evet!.. Ben bazılarında kendimi buldum. Çok içten,çok samimi yazılmış şiirler bunlar. Ne güzel demiş hocam: “Şiirsiz aşklar dalları budanmış ağaçlara benzer.” diye. Ne kadar da doğru bir söz. İnsanı ruhunu besleyen,ufkunu açıp kendinden bir parça bulduğu şiirler olmazsa nasıl olurdu ki düşünemiyorum. Kısacası; “Şiir olmadan asla! “ Kaleminize sağlık hocam @gmsz_kptnlr *SENİ SEVMEK NE GÜZEL ŞEY ........ Hep sana uçar yüreğimdeki göçmen kuşlar Senin olduğun yere eser içimdeki kopan rüzgar Bakışlarında erir dağlardaki karlar Bir mumun etrafında pervane olmak gibi SENİ SEVMEK ÖYLE GÜZEL ŞEY ........ Her yağmur sonrası gözlerini öper gökkuşağı İçime çektiğim taze toprak kokusu Başakların dualarından fışkıran su Karıncaların sırtında taşıdığı bereket gibi SENİ SEVMEK ÖYLE GÜZEL ŞEY ......
Edebiyat
41 Kere ŞiirYılmaz İmanlık · Ateş Yayınları · 20196 okunma
·
1 +1'leme
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.