Bu kadar güzel betimlemeleri bir şiire dokundurmak ne kadar da hoş...
Şiirlerin içinde insan kendini bulur ya bazen. Evet!..
Ben bazılarında kendimi buldum. Çok içten,çok samimi yazılmış şiirler bunlar. Ne güzel demiş hocam:
“Şiirsiz aşklar dalları budanmış ağaçlara benzer.” diye. Ne kadar da doğru bir söz. İnsanı ruhunu besleyen,ufkunu açıp kendinden bir parça bulduğu şiirler olmazsa nasıl olurdu ki düşünemiyorum. Kısacası;
“Şiir olmadan asla! “ Kaleminize sağlık hocam @gmsz_kptnlr
*SENİ SEVMEK NE GÜZEL ŞEY
........
Hep sana uçar yüreğimdeki göçmen kuşlar
Senin olduğun yere eser içimdeki kopan rüzgar
Bakışlarında erir dağlardaki karlar
Bir mumun etrafında pervane olmak gibi
SENİ SEVMEK ÖYLE GÜZEL ŞEY
........
Her yağmur sonrası gözlerini öper gökkuşağı
İçime çektiğim taze toprak kokusu
Başakların dualarından fışkıran su
Karıncaların sırtında taşıdığı bereket gibi
SENİ SEVMEK ÖYLE GÜZEL ŞEY
......