·168 syf.····Okunma: 28 Aralık 2023 15:28 Okuduğum ilk 3 kitap arasında en durağan ve temposu düşük olanı kesinlikle 3. Kitaptı. İlk kitapta çıtayı çok yükseğe çıkarttı ancak giderek hem tempo hem de olaylar sıradanlaşıyor. Yinede diğer mangalara göre oldukça heyecanlı ve keyifli. Okurken sanki film izliyormuşsunuz hissiyatı veriyor, akıcı. İlk kitaptaki hassasiyet 2.kitapta olduğu gibi bu ciltte de yok. Okunabilirlik açısından gayet güzel. Fakat, o son neydi öyle! :)