Açıkçası türkiyede bu kadar talep görüp okunması beklentimi yükseltmiş ve bu beklentiyle kitaba başlamak büyük bir hata olmuştur benim için. Ancak ne yazık ki beklentimin çok altında olan bir olay kurgusuyla karşılaştım vasattı ve karakter ilerlemesi hiç yoktu konular çok hızlı ve okuyucuya bir şey hissettirmeden hızlıca ilerliyor eğer kitabın sürükleyici bir tarafı yoksa bu kadar hızlı işlenmesi taraftarı değilim bu hız rüzgar gibi esip geçme hissi yaratıyor okuyucu neler olacak diye beklerken kitap bitiyor ve sanki hiç bir şey okunmamış hissi yaratıyor bu yüzden beğenmedim ve önerebileceğim bir kitap değil ne yazık ki. Yazarın diğer kitapları hakkında bir bilgim yok... belki onlara şans verilebilir.