Nermin Yıldırım’ ın okuduğum 4. Kitabı. Hepsi birbirinden güzel. Bu kitabında iç hesaplaşmayı o kadar güzel yapmış ki adeta karakteri yaşıyorsunuz. Tüm kitapları gibi dili sade, akıcı, sürükleyici bir kitap.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma