Merhabalar,dolu dolu bir sene geçirdiğimi söyleyebilirim .En çok etkisinde kaldığım ,naçizane önerebileceğim bazı kitaplar bırakıyorum:
1)1984~George Orwell
2) Martin Eden~Jack Landon
3) Çalıkuşu ~ Reşat Nuri Güntekin
4) Kardeşini Doğurmak~ Büşra Sanay ☆
5) Sıfır Noktasındaki Kadın ~ Neval el Seddavi☆
Kitapla Kalın!