·288 syf.····Okunma: 12 Haziran 2023 21:28 Galiba serinin en az sevdiğim kitabıydı. Okurken gerçekten sıkıldığım yerler oldu. Bu kitapta 5 adet farklı hikâye bulunuyor. En beğendiğin hikâye hangisi diye soracak olursanız Ejderböceği kısmıydı. Acaba ben mi kitabı yanlış zamanda okudum yoksa gerçekten sevemedim mi bilmiyorum. Karakterler benim için çok karışıktı. Bana göre serinin diğer kitaplarından fazlasıyla farklıydı. Yani bilmiyorum benim için olmasa da olur bir kitaptı.