·608 syf.····Okunma: 01 Ocak 2024 01:07 Heyecandan tutuşturmasa da gayet akıcıydı çabucak bitti, konusu çok güzeldi ve bence bir iki nokta hariç güzel işlenmişti, karakterlerin kitabın genel konusu hakkında uzun uzun bilgilendirme konuşmaları yapması sayesinde kafanızda soru işareti kalmıyo mantığı hemen anlıyosunuz. Zander ve Romeria arasındaki atışmalar, sürtüşmeler çooook güzeldi aralarındaki bütün o duygular geçti bana ve çok eğlendim onları okurken. Ve sonu çok havada bitti ya ikinci kitap çabuk cıkmazsa bi ara ingilizce okurum sanırım. Genel olarak beğendim, Corrin favorim oldu karakterler içinde. Ama sevmediğim bi kac nokta var burdan sonrası spoiler olabilir;
Kral ve kraliçenin ölümüne neredeyse hiç yas tutmamaları (üç kardeşinde) saçmaydı resmen anne babaları öldü yollarına devam ettiler. Romerianın kan lanetine bu kadar takılması aşırı sinirimi bozdu çünkü zaten bildiği evren tamamen değişmiş herrrr şey farklı-büyücüler elfler hatta farklı bi boyut/dünya? Ve sen hiç birine bu kadar takılmayıp beslenmelerine mi bu kadar takıldın?! Sinir oldum bunu bu kadar
uzatmasına.( insanların köleleştirilmesine değil kan laneti sonucu beslenmelerine/vampir olmalarına? Bu kadar takılmasına sinir oldum) Annikayla dostluklarının biraz daha ilerlemesini isterdim bir de , çok yüzeysel kaldı.