Sevgili Psikoloğumun önerisi ile başladım. Kendimle, eşimle, arkadaşlarımla, çocuklarımla olan her olumsuz durumun ailem, ebeveynlerim ile ilişkili olması beni onlarla empati kurmaya zorladı. Ben ebeveynlerim ile empati kurar iken onları anlayıp fakat hala kendimi çözümleyemediğimi fark ettim. Nerede yanlış bakış açısı kullandığımı sorguluyorum...