Ne kadar beğendiğimi, nasıl ağladığımı size anlatamam. Olayları her bir krakterin ağzından duymak, onların bakış açısıyla görmek insanı çok şaşırtıyor. “Aslında herkes kendince haklı be”diyorsun.
Ah Ethem… Ah Nurten…. Hikayeniz ciğerime işledi.
Bu hikayeyi bizle buluşturan Şermin Yaşar’a bin teşekkür. Önce sen sonra kalemin hep var olsun.