Yeni bir insan tanımaya gücüm yok, Yeni bir kitap okumak daha iyi bir fikir...
··2 alıntı·
2 +1'leme
·
1.307 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tanıdıklarım da beni unutursa iyi olur 😃