Beğenerek okuduğum kısa bir molaydı,dinlendirdi, iyi geldi. Size de iyi geleceğini umaraktan bu değerli şiir kitabını buraya bırakıyorum arkadaşlarım. @cirayayingrubu ’na çok teşekkür ederim.
BEN BUNU SÖYLEMİŞ MİYDİM
Sen üzülme dedi annem El Fettah çek yüz kere
İnsan dedi kaybolunca kendi evreninde
Ne asansör işe yarar evladım ne vinç ne füze
İnsanın içinde bir merdiven var
Sen şairsin görebilirsin dedi insanın içinde
Kuşlar var bilirsin sevmeyi El Fettah çek yüz kere
BABASIZLIK
..........
Sustu su bu sessizlik
Gökten inen muamma
Bakıp da kilitledim
Kelimelerin üstünü
Gülmek hep gecikiyor
Böyle olunca birden
Ateşler yağmalıyor
Girdiğim tüm yaşları.