Kitabın bence çok bi olayı yok ama fena değildi. Kitabın nihilizm felsefesi sayesinde baya bi beyin fırtınası yaptım bu yönüyle kitabi begendim diyebilirim. Bazarov karakterinin bu kadar ukala olması ve kibri beni çok gıcık etti ama karakterin aşik olması çok güzel bir detaydı