Kitap nokta kullanmadan yazılmasından ötürü ilgimi çeken bir kitaptı ve arkadaşımın hediyesiydi. İçinde kaybolurken bu durumdan rahatsız olmuyorsunuz çünkü hikaye oldukça akıcı. Yaşlı bir adamın gününü anlatarak başlayan kitap aslında zaman ve mekanlar arasında gidip gelerek bizi hayatının içinden geçiriyor. Sevdiğimiz şeyler ve insanların önemini hatırlatan kelimelerle bizi kendine alıştırıyor. Bu nedenle beğendiğim bir yazım diline sahip ve ilgi çekiciydi.