·184 syf.····Okunma: 04 Aralık 2023 00:00 Aşk ve duygular hakkında kitapları okumayı bence birçoğumuz seviyoruzdur. Maalesef ki her yazar bu duyguları güzel aksedemiyor ancak yazarımız bence bu kitapta hislerini, hislerimizi güzel ifade etmişti.
Altını çizdiğim ve post-it kullandığım çok yer oldu. Çerezlik, bir günde kolayca bitirebileceğiniz bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Sadece bazı yerlerde birazcık tekrar yapılmış gibi olduğu için insanı sıkabiliyor onun dışında gayet güzeldi.
Kitaptan alıntılar:
Aşk güzeldir de hep bir yarım kalmışlık barındır içinde.
Yanıldığın kişiyle ne kadar mutlu olabilirsin?
Kimseye ikinci şansı vermeyin. Güzel sevseydi zaten ikinci şansa ihtiyaç duymazdı.
Biraz geç anladım sevgi'nin en büyük nimet olduğunu, İçim almıyor artık yalandan sevmeleri, sevilmeleri...
Sayfa sayısı: 177
Aldığım fiyat: 9,90 TL.