8/10
·336 syf.··
2017 65. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2017 22:20
Bir Türk yazar daha var sırada. Sonuçtan memnun muyum? Kesinlikle evet! Kitap oldukça depresif bir kitap. O yüzden okuma niyetiniz varsa okuyacağınız dönemi iyi seçin derim. Sevgilisinden ayrılan bir genç kadının içsel dramasını anlatıyor. Biraz geçmişten biraz günümüzden ilerliyor. Devamı da gelecek ve ben cidden olaylar nereye gidecek az çok kestirsem de nasıl gideceğini merak ediyorum. Kitaptan puan kırdım yalnız, belirtmem lazım. Çok fazla metafor ve betimleme vardı. Ne bileyim insan biraz diyalog okumak istiyor böyle kitaplarda. (Bize de ne yapsan yaranamazsın mıdır nedir durum.) Başlarda okuması yorucuydu. Yazarın kalemine alışmak biraz zaman alıyor. Vurucu metaforların, durağanlığın içine dalmasından yanayım. Etkisini kuvvetlendirmesi açısından bana daha doğru geliyor ya da ben böylesinden daha çok etkileniyorum. Bu arada iç tasarım harika olmuş.
EfsaneviYasemin Ünal · Mendirek Yayıncılık · 201713 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.