Ursula ile ilk tanıştığım ve ilk kitabı, bu serinin hepsini alıcam. Çok tatlı fantastik bi hikaye.
İnsan kendinden başka neyden kaçar ki! Tam olarak anlattığı şey bu, insanın kendiyle bütünleşmesi. Arızalarıyla, doğrularıyla ve her şeyiyle kendini kabul etmeyi çok güzel bir dünya içinde anlatıyor. Beğendim ve okumanızı
tavsiye ederim.
nihan nazel özcan