Puan vermedi·517 syf.····Okunma: 04 Ocak 2024 15:48 Ah martin… ben ne yazayım ki şimdi. Hem sevmek hem de nefret etmek nasıl bir duyguymuş anladım. Nasıl bir kitapsın sen. gerçekten düşünce ve duygularım birbirine girmiş durumda. Martın eden kendini sevdiği kıza adayan onun için okuyan okudukça yazan ve yazdıkça hayal kırıklığına uğrayan bir adam.. çevresi tarafından hep itilmiş. Kimse ama hiç kimse elinden tutmamış.. Yeri geldi çok sevdim yeri geldi çok kızdım ve bazen de nefret ettim ama bu son neyse okuyun ki hayatta insanların binbir yüzü olduğunu bir kez daha görün. İnsanların para ve mevki için neler yapacaklarını nelerden vazgeceklerini görün isterim..