Ben bu kitabı yorumlasam S.ALİ 'nin edebi değeri yükselmeyecek belki ama yorumlamasam bir okur olarak S.ALİ 'ye borcumu ödemeyerek alçalacağım kesin. Yazarın en sevdiğim yönü çok farklı imgelere hiç akla gelmecek şekilde hayat buldurması. Kitabın en sevdiğim öyküsü " Kırlangıçlar " . Okuyanlar kesinlikle göreceklerdir ki yazar 4 sayfada 2 kuş üzerinden - günümüz insanının ruh halide dahil - gerçekçi ve yerinden psikolojik çözümlemeler yapmıştır.