·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2024 21:42 Tek kelimeyle harika.
İlk başta eğlenceliydi ama sonlara doğru ( son 100)ağlayıp durdum. Bide okuldaydım ağlayamadım da zaten o yüzden psikolojimi bozdu. Ama harika ötesi bi kitaptı. Okuyun okutun sizde bir iz bırakacaktır. Bırakmazsa beni bulun size bir tane geçireyim( ciddiye almasanız da olur) duygusuzsunuz demektir.