Yazarın tek kitabı. Hikayenin Ankara'da geçiyor olması dikkatimi çektiği için satın almıştım. Kullandığı yerel ağızda o kadar çok bildiğim tanımlama var ki hayret ettim, sanki bizim çevremizden biri gibi geldi. Her bir karakterin ağzından farklı farklı anlatımı var fakat konu havada kalıyor kimi karakterler için. Bazı isimlerden neden bahsetti neden o kadar derine inmişken sonrası belirsiz bırakıldı anlamadım. Hocamın anlatış tarzı genel olarak hoşuma gittiği için yeni bir kitabı olursa şans veririm.