Cooook ama coook mukemmeldiiii
Tek oturuşta bitirilecek bir kitap zaten ama cok sarıyor ve konusu o kadar güzeldi kiii
Sonlara doğru modum hem çok düştü hem de yükseldi Sadakonun son ana kadar vazgeçmeyişi insana çok umut veriyor.
Kitabı bitirdikten sonra kendimi ağlamamak için çok zor tuttum.