Bu kitabı arkadaşlarımın öve öve bitirememesinden dolayı aldım ve büyük bir hayle kırıklığı yaşadım başları gayet güzeldi fakat kitapta çok kopukluklar vardı ve sonu berbatı çünkü son yoktu hiçbir sorun cözülmedi yani öyle kesinlikle alın diğeceğim bir kitap değil.