Puan vermedi·1062 syf.··
2023 10. kitabı
·
58 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2023 23:23
Kitabı iki kere okuyan biri olarak , birkaç kelam edeceğim: ilkini lise yıllarımda okumuştum o zamanlar böyle çarpık ilişkilere şahit olmadığımdan daha bir merakla , şaşırarak okumuştum ve kısa sürede de bitirmiştim . Şimdi ise daha az merakla ve daha az heyecanla okumama rağmen kitaptaki edebi değeri daha çok farkettim , betimlemelerin çokluğu, kitabın içinde yaşıyormuşum hissi verdi . Romandaki karakterlerin her biri ayrı bir romana baş karakter olacak kadar güçlü işlenmiş hatta o kadar güçlü işlenmiş ki baş karakter Anna dan daha az bahsediliyor . Biraz da Anna dan bahsedecek olursam , bence bencil bir kadın , yaptığı şeyi onaylıyorum , insan sevdiği kişiyle olmalı bence ama bunun için diğerlerine zarar vermeden . Çocuklarına karşı tutumu da iki çocuk annesi olarak çok tuhaf geldi . Asla yapmam dediğim şeyleri yapması oğlunu bırakması , kızını sevmemesi çok acımasız ve bencil duygular … sonu ise çok hazin asla olmasını istemediğim üzücü bir son
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.