·312 syf.····Okunma: 07 Ocak 2024 09:31 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yazı tarzı ve kurduğu cümleler çok hoşuma gitti. Kitabın sonunu asla tahmin edemeyeceğinizi söylesem abartı olmaz. Kurgu ve olay örgüsü insanı hiç sıkmıyor güzel bir gerilim kitabı olmuş. Alice Feeney kaliteli yazarlar arasına girdi benim için. Kitabı okurken iki kişinin duygu ve düşüncelerini başta okuduğunu sanıyor insan ama sonlara doğru öyle olmadığını tüm yazılanların birbiriyle nasıl da bağlantılı olduğunu görüyoruz. Okumanızı öneririm.