"Adı Her Neyse" ile diğer 2 kitap gibi yine büyüleyici bir yolculuk bekliyor okuru. Özlem Binel'in kaleminden çıkan bu üçlemenin son kitabı, beni kendine hayran bıraktı.
Sevde'nin hikayesi, geçmişin izlerini taşıyan, duygusal bir yolculuk sunuyor. Tozpembe hayallerin kara düşlere dönüşmesini, aşkın ve acının birbirine karışmasını hissettikçe, kitabın içinde kayboldum.
Özlem Binel, her bir karakteri özenle işleyerek, aşkın, sırların ve geçmişin birleşimini harika bir şekilde sunuyor. Sevde'nin duygu dolu hikayesi, okuyucuya yaşanmış bir deneyim hissi veriyor.
Sevde'nin içsel yolculuğuna tanık olurken, geçmişten gelen sırların ve aşkın labirentinde kayboldum. Binel'in dilindeki sihir, her satırda hissediliyor.
Kitap, önceki iki kitapla uyumlu bir şekilde geçmişin ve geleceğin izini sürerken, sırların çözülmesiyle sonlanıyor. Kurgunun akıcılığı ve detayları, okuyucuyu derinden etkiliyor.
Kitap, sadece gördüğümüzü zannedenlerin dünyasından daha derinlere inmemizi sağlıyor. Gözlerimizin göremediği pek çok şeyi ışıl ışıl aydınlatıyor.
Bu muazzam serüveni keşfetmek istiyorsanız tavsiyemdir!
#AdıHerNeyse #ÖzlemBinel #KitapYorumu #OkumaSerisi #inkılapkitabevi #sayfalardabuluşanlar