Okuduğum ilk Jane Austen eseriydi. Özellikle bu eserinden başlamak istedim; çünkü uzun zamandır okumayı ertelediğim bir kitaptı.
Kitap başlarda monoton bir şekilde ilerlese de bir süre sonra akıcı olmaya başladı ve elimden bırakamadım.Genel olarak güzel ve akıcı bir kitaptı. Elizabeth ve Darcy ne zaman bir araya gelecek diye merak ettim. Bir süre bunun hiç olmayacağını, gururun ağır basacağını düşündüm fakat sonra yanıldığımı fark ettim. Sonunun biraz havada kaldığını düşünüyorum. Elizabeth ve Darcy'nin birlikteliğini daha ayrıntılı bir şekilde okumak isterdim. Bir sonraki Jane Austen kitabında görüşmek üzere...
Aşk ve GururJane Austen #kitap #edebiyat