·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2024 10:20 Yaşanmış bir hikaye olduğunu bilmek ne acı... Bir çırpıda biten bittikten sonra bir sürü şey üzerine uzun uzun düşündüren bir kitaptı benim için. Anlatımı basit ve anlaşılır olmasına rağmen derin felsefi anlamlar çıkarılabilecek ve bir feminist yazarın kaleminden çıktığı her halinden belli oldukça sarsıcı bir deneyimdi.