Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 10 Ocak 2024 16:00 Hayatta her şey istediğimiz gibi olsa. İyi olmak, olabilmek ,iyi olmaya çalışmak zor ve zahmetlidir. Önyargılarımızı yenebilmek yada daha az olabilme. Toplumda var olabilme mücadelesi ve yalnızlaşma, bu ikisi arasında savaş veriyoruz. Iyi insanlarla olabilme ,onlara şans verme, bu insanları terkedip kötüleri hayatımıza almaya başladık gibi geliyor bana. Ahmet şerif izgören anadoluyu ve hayatı iyi anlatmış, Türkiyemizde insanın kendine ve topluma verdigi değerin azaldığı, temiz yürekli anadolu insanının şehire yerleştikçe milli değerlerden uzaklaştığı, her şeyin suni bir hal aldığını, önyargıların artığı, şiddet eğilimin yükseldiğini, kısacası sevgi ve saygının azalıp, bunun yerine ters eylem ve davranışların edinildiği bir toplum olduğumuzu gülerek, üzülerek ve eleştirel boyutta okudum. İyi ki okumuşum.