SON (değil) diye biten bir kitabı inşallah devamı vardır diye sindire sindire sonuna gelmek belki hatırlamıyorum belki hatırlamak istemediğimden olsa gerek gözümden yaş akarak okuduğum en son kitap
Kitap biti bitmez inceleme yazmak istedim yazana ( Esra Kahya ) tavsiye edene ( Gönül A. ) okumama vesile olana binlerce teşekkür ederim öncelikle yazara tebrik ediyorum kalemine sağlık hepimizin bir kamburu olduğunu hatırlattığın için aşkta sevgisizliği gösterdiğin için kitap hakkında sayfalarca yazılsa bile içimizden geçenlerin sadece bize kambur olarak kalacağını gösterdiğin için tekrar tekrar teşekkürler karakterler hakkında yazmaya gerek duymuyorum Acibe ile ağladık Müsemma ile nefret ettik diyecek başka bir şey yok tekrar takrar kalemine sağlık Esra kahya b.Esra Kahya (beğenilerdekinin siz olduğunu son zamanlarda anladım Esra kahya b. buda benim ayıbım olsun)