·640 syf.····Okunma: 11 Ocak 2024 16:10 Kitap çıkar çıkmaz büyük beklentilerim vardı ve hemen almalıyım dedim. Ne diyebilirim ki kitap harikaydı. İlk başta güzel bir aşk hikayesi okuyacağımı düşünüyordum. Eğer siz de öyle düşünüyorsanız orada bir durun djdj Kitap karanlık bir örtüyle kaplanmış gibi hissettiriyor. Tetikleyici unsurlar barındıran ve içinde akran zorbalığı, aile sorunları ve intahar konularını ele alıyor ve bunlar ön planda tutuluyor. Charlotte ve Kellan'ın aynı amaçla çatıda karşılaşmalarıyla hikayemiz başlıyor. Konuyu pek anlatmayacağım spoi vermek istemiyorum zaten yukarıda yazıyor. Charlotte yıllar sonra ölen en yakın arkadaşının abisiyle karşılaşıyor ve tüm nefretini ona kusmasıyla trajediyle biten hikayemiz nefretle tekrar başlıyor. Yazarın kalemi o kadar güzel ki kurguya sizi bağlıyor tek kelimeyle. Özellikle Charlotte'u o kadar sevdim ki alıp içime katasım geldi. Bir tek kabul edemediğim şey burada başlıyor aslında. Kellan'ın ölümü aile sorunları ve akran zorbalığı olarak gösterildi ama çocuğun arkasında bıraktığı notlardan anladığım kadarıyla ailesini affetmiş ve abisini aslında seviyormuş... Ve finalde çocuğun neden intahar ettiği ile ilgili bir neden kalmaması çok üzücü oldu. Keşke intahar anıyla ilgili bir şeyler de okuyabilseydik. Hangi ruh haliyle bunu yaptığını bilmek isterdim. Böyle çok havada kaldığını hissettim. Ve bana çok gereksiz uzadığını hissettirdi kitabın. Özellikle erkek karakterlerin git gelleri çok yordu beni. Onun dışında çok sevdim.
4/5