·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2024 09:08 Tam olarak söyledikleriyle yer etmese de kafamda bir olgu olarak kira vermeden yaşayacak. Başından itibaren "Sen"i ördüğü ağın içine hapsedip ya da bunu kendi kendine yapmanı sağlayıp sonunda bu ağı olanca gücüyle yırtıyor. Otobiyografik olmasıyla ilgili tartışmalar olsa da kendinle sen diye konuşmak özellikle günlük tutarken insana iyi gelen bir stil olduğu için otobiyografik olduğunu düşünüyorum.