Kitabı çok beğendim adeta kendin yaşıyomuşum gibi geldi.Kitaptaki Ahmet Celal bence o kadarda köy yaşamına yabancı değildi çevresindeki insanlar garipti Ahmet Celal aynı bizden biri gibi vatansever bi subaydı ben karakteri çok sevdim Kurgusu harikaydı sevdim