DİKKAT SPOİLER İÇERİR!
Kitaptaki kadına hem sinirlendim hemde üzüldüm. Bence dışarıdan çok şımarık görünsede sadece samimi bi sevgi, ilgi istiyordu. Bunları kimsede bulamıyınca depresif bi ruh haline büründü. Kadının şımarık oluşu insanları aşağılaması benide kızdırdı. Ama ölümü bi okadarda üzdü