Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 12 Ocak 2024 20:10 Açıkçası Kitaba başlamadan önce bu denli duygu içerisine gireceğimi sanmıyordum. lakin xeyri arkadaşın da dediği gibi okurken çok zorluk çektim.kitabın her bir satırı beni ulaşılamayan güzelliğe götürdü ve tarifi olmayan acılara.gidenleri,gidipte dönmeyenleri düşündüm.ne de zordur simdi gelmeyeceğini bildigi halde her an gelecek gibi hissetmek..
kitabı yüreğim ağlamaklı zor bitirdim dilerim sizde okurken oldukça zorlanırsiniz..