Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 13 Ocak 2024 14:31 Yaşlı ve genç iki adamın arasında gerçekleşen dialoglardan oluşan bu kitap; insanın bir makine olduğunu ve her eylemlerinin "dış etkiler" aracılığıyla meydana geldiğini, insanın kendi düşüncesinin olmadığını ve o "dış etkiler"in insanı yönlendirdiğini çeşitli konu başlıkları üzerinden tartıştıklarını okuyorsunuz. Yer yer "vallaha doğru, bak doğru dedin onu işte" derken diğer taraftan " bu kadar da değil, bu kısım anlamsız olmuş, bunu ....... Göz ardı ediyosun" diye kendine kendine atarlaniyosun. İşin en kötü kısmı ise iki kişinin dialoğunu okuduğun için onlar konuşuyorlarda seni duymuyorlar, umursamiyorlar gibi bir hissiyat doğuyor