Hmm bu kitap için diyebilceğim tek şey. Konuya bir anda dalınması. Her şey bi anda, baştan olmaya başlıyor. Keşke önce bi tanısaydik olayi kavrasydk. Neyse.
Chloe onemli bir is yerinde stajyer. Hem okuyor hem de calisiyor. Bennet ise sevgili Chloe'nin patronu. Olaylar bilindk ama bu ikili birbirinden cok nefret ediyor. Nefretin dibiyle tutkunun dibini yasadilar. Bazı sahneler fazla fazla gereksz bir sekilde vardı. Okumasanız da olur cinsinde bir kitapti benim icin.