%60-70 yazarın (bu konuda eğitim almış söz sahibi bir kişi) söylediklerine katılsam dandenilen bir çok kuralın bizde uygulandığı konusunda şüphelere sahibim. Evet etiket okumalıyız. Zaten okuduğum etiket bana aynı X marka dondurmanın Y ürünü ingiltere %14 meyve içerirken Türkiye de %2 içerdiğini söylüyor. O sebeple evet aklıma yatan ve bilimsellik doğrultusunda teyitlediğim bilgileri aldım ve yola devam ediyorum