Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 11 Ocak 2024 23:14 Öncelikle yazılan incelemeler, tavsiyeler beni bir parça yanılttı beklentimin altında kaldı kitap.
Sebebini açıklamam gerekirse evet çok fazla bilimsel dil kullanılmamış olmasına rağmen; dili çok ağırdı bence. Kitapta akıcı değil zor ilerliyor. Ayrıca konuda kalmak konunun içine girmek bazı bölümlerde imkansız.
Akıcı olan yerler bölümler vardı kendimden birşeyler bulduğum çevremde örneklerini gördüğüm ancak yeterli miydi? hayır!
Kitabı tekrar okumak altını çizerek okumak ve incelmek istiyorum çünkü ders kitabından hallice…
Evet güzel kitap evet çok açıklayıcı ve bilgilendirici ama bir sorunu da bence şuydu: çözüm yok maalesef.
Her şey anlatıldı tamam eee bu konuyu nasıl çözebiliriz ne yapabiliriz ne düşünebiliriz?
Sorularıma maalesef cevap bulamadım ama kitap güzel miydi? Evet güzeldi
İyi okumalar