Spinoza demiş ki: “Üzülme, öfkelenme, sadece anla!”
Sayfa 279·Kitabı okudu
··2 alıntı·
2 +1'leme
·
1.837 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.