İçimde ukte kalan sonlardan biri oldu Uçurtmayı Vurmasınlar. Bu sonlar hep böyle mi olmalı? Bizi anlayan bize dokunan insanları hep kaybetmişiz. Buna mahkûmuz. Ben de şu sıralar Barış gibiyim. Biraz kırgın biraz buruk… Aramızdaki fark onun çocuksu umudu. Ben bir şeyler için artık umudumu kaybettiğimi hissediyorum…