Serinin son kitabına gelmişken artık "grumpy man - sunshine woman" teması sıkmaya başladı. Bu çifti ne kadar sevsem de bana Alex ve Ava'nın çok da farklı olmayan başka bir versiyonunu okuyormuş hissi verdi. Çevirmen "Stalker"ı neden sapık diye çevirmiş anlamadım. Bütün kitap boyunca o kişiye sapık diye hitap etmeleri bana saçma gelmişti. Sonuçta "sapık" sapık değil bile saplantılı bir takipçi. Ayrıca kitabın ana olayını oluşturan bu sapığın kimliğinin çözülmesi kısmı da bana biraz zorlama geldi. Sapığın kimliği açıklandığında kim olduğunu anlamadım bile kitapta adı bile geçmeyen sadece Stella ile bir kere yarım saat röportaj yapmış biri. En çok gıcık olduğum şey ise hem önceki kitapta hem de bu kitapta çözülmediğini gördüğüm "Jules'un Christian'a büyük bi iyilik borcu var" plot hole'u idi. Yine de çifti sevdiğim için kitabın büyük çoğunluğu kolay aktı. Çarpık YalanlarAna Huang