Stephen King'in okuduğum üçüncü kitabıydı. Okuduğum diğer kitaplara göre daha dehşet vericiydi diyebilirim. Akıcı bir kitaptı ama korku türünde olduğu için bir süre "ben ne okudum" dedirtiyor.
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma