sd

@ayojkk
6/10
·375 syf.··
2024 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2024 13:03
Stephen King'in okuduğum üçüncü kitabıydı. Okuduğum diğer kitaplara göre daha dehşet vericiydi diyebilirim. Akıcı bir kitaptı ama korku türünde olduğu için bir süre "ben ne okudum" dedirtiyor.
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.