Çok eski 2014-2015 senelerinde o zamanlar ki yaşım ve aklımla okurken zevk aldığım sonrasında kaybettiğim ve yarım kalan aklımdan çıkmayan tekrar hevesle okumaya başladığım o güzel kitap ,
şuanki düşüncelerim ve duygularımla üç ay sürdü bitirmem. Giriş akıcı , konu güzel , sonuç eh işte ama arada geçen o sekiz sene sanırım benim üç ayımı alan kısım oldu :))