Eski edebiyatta nazire vardı. Bir şairin şiirine aynı vezin ve kafiyede karşılık yazılırdı. Bazen nazire o kadar güzel olurdu ki eserin kendisinden ayırt edilemezdi. Hah işte senin yorumun da öyle. Diyecek hiçbir şey yok bir edebiyat öğretmeni olarak bu kitabı senden daha geç okumanın utancı dışında